Fri fragt over 499,-

Ofte stillede spørgsmål

Hvem kan handle hos vvsmester.dk?

Alle der er fyldt 18 år, og har et gyldigt kreditkort, kan handle hos vvsmester.dk.

Hvordan får jeg min lokale VVS Mester til at installere produktet?

Når du har lagt et produkt i din kurv og går til kassen, kan du ved kassen, efter du har indtastet din adresse, klikke af i boksen 'Få et uforpligtende tilbud om montering fra din lokale VVS Mester'. Din nærmeste VVS mester vil automatisk blive vist under boksen, når du har indtastet din adresse. Ønsker du at benytte en anden VVS Mester, klikker du blot på knappen 'Vælg anden', og du vil nu kunne vælge imellem de VVS mestre, der er nærmest dig indenfor en radius af 30 km. 

Når du har gennemført din ordre, sendes der automatisk en besked til den valgte VVS mester om, at du gerne vil kontaktes med et uforpligtende tilbud om montering af det købte produkt. VVS Mesteren vil herefter kontakte dig indenfor 1-2 hverdage. Tilbuddet er uforpligtende, og du og den valgte VVS mester aftaler selv tidspunkt for montering, såfremt tilbuddet accepteres.

Hvordan får jeg min lokale VVS Mester til at levere min ordre fragtfrit?

Hvis du har valgt at få et uforpligtende tilbud om montering fra din lokale VVS mester, kan du samtidig vælge at samme VVS mester skal levere din ordre fragtfrit på dagen for montering. Hermed slipper du både for fragtomkostninger og for bøvlet med selv at skulle modtage ordren. Du aftaler blot dato og tidspunkt for montering med din loakle VVS Mester, og så tager han ordren med til dig.

Når du har lagt et produkt i din kurv og går til kassen, kan du ved kassen, efter du har indtastet din adresse, klikke af i boksen 'Få et uforpligtende tilbud om montering fra din lokale VVS Mester'. Herefter kan du under denne boks, også klikke af i 'Få din valgte VVS Mester til at medbringe varerne fragtfrit på dagen for aftalt montering'.

Når du har gennemført din ordre, sendes der automatisk en besked til den valgte VVS mester om at du gerne vil kontaktes med et uforpligtende tilbud om montering af det købte produkt. VVS Mesteren vil herefter kontakte dig indenfor 2-3 hverdage. Såfremt du accepterer tilbuddet om montering, medbringer din lokale VVS Mester automatisk din ordre på dagen for montering.

Skulle du, mod forventning, ikke tage imod tilbuddet om montering, bedes du kontakte kundeservice på 7652 7070 og vi vil herefter sørge for at ordren bliver leveret direkte til dig - fragtfrit, selvfølgelig.

Hvordan lægger jeg en ordre hos vvsmester.dk?

Du handler ved at lægge de ønskede varer i kurven og gå videre til betaling. Alle priser på vvsmester.dk er inkl. moms, og vi tager ikke gebyr på betaling med kreditkort etc. Fragten varierer alt efter hvilke produkter du ønsker at købe, og hvilken leveringsform du vælger. Såfremt du ønsker at installere det købte produkt selv, bliver ordren leveret med Bring til den valgte leveringsadresse. Hvis du vælger at smide en mester i kurven og få et tilbud på installering af det købte produkt, sender vi stadig dine varer med Bring, og du bliver herefter kontaktet indenfor kort tid af den ønskede VVS mester, så I sammen kan få en snak omkring dit projekt. Afregning for installation etc. sker direkte til VVS mesteren.

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har fået en ordrebekræftelse på mail, umiddelbart efter dit køb, har du måske skrevet en forkert mailadresse under bestillingen. Kontakt kundeservice, på enten mail eller telefon, med dit navn og tidspunkt for ordren, så ser vi om ordren er gået korrekt igennem og sørger for der kommer en ordrebekræftelse til dig.

Jeg vil gerne ændre i min ordre?

Såfremt du har ændringer til din ordre, efter den er gennemført, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice på telefon eller mail. Så undersøger vi, om der kan ændres i ordren og beløbet. Hvis dette ikke er muligt, annullerer vi ordren, og der skal laves en ny.  

Jeg vil gerne købe en vare, som jeg ikke kan se på jeres hjemmeside?

Hvis du ikke kan finde det du mangler på vores hjemmeside, er du meget velkommen til at sende os en mail med leverandørnavn, produktnavn og evt. varenr., så ser vi om vi kan skaffe det, og til hvilken pris. Det er ganske uforpligtende.

Tager I gebyr for betalingskort?

Nej, vi har valgt ikke at tage gebyr på betalingskort. PBS tager et gebyr for betaling med kreditkort, alt afhængig af beløbets størrelse og hvilket kort man benytter, men dette gebyr betaler vi.

Hvor meget koster det i fragt?

Fragten varierer, alt efter hvad du bestiller. Men du kan se prisen i kurven, så du kender beløbet, inden du godkender din bestilling. Vi sender alle ordrer med Bring, og du kan vælge mellem levering til din hjemmeadresse, levering til arbejdsplads eller, ved mindre varer, levering til Swip boks eller pakkeshop.

Små pakker:

Pakkeshop / Swip Boks – 39 kr (Du får en sms med koder etc. når pakken er klar til afhentning)

Levering til hjemadressen – 75 kr 

Store pakker:

Levering til hjemadressen – 169 kr. Ordren leveres til kantstenen, og såfremt du ønsker at få den båret helt ind i hjemmet, koster det et tillæg på 150 kr.

Mine varer har forskellige leveringstider, koster det ekstra i fragt?

Hvis dine varer har forskellige leveringstider, betaler du ikke yderligere i fragt, da de bliver sendt samlet. Vi har desværre ikke mulighed for at del-levere fra en ordre.

Hvornår trækker I pengene på mit kort?

Vi trækker først pengene på dit kort, når din ordre bliver afsendt fra vores lager. Hvis der er tale om en bestillingsvare, trækker vi derfor først pengene, når varen er klar til afsendelse.

Kan jeg afhente mine varer og dermed spare fragten?

Du kan desværre ikke selv afhente dine varer hos os. De bliver alle leveret direkte til dig på den angivne leveringsadresse med Bring.

Hvornår og hvordan bliver mine varer levereret?

Når du laver en ordre hos vvsmester.dk, bliver den leveret med Bring til den valgte leveringsadresse. Bring leverer altid kun til kantsten, hvilket vil sige, du selv skal sørge for at få løftet produktet helt ind i dit hjem. Hvis du ønsker ordren leveret indenfor hoveddøren, koster det et ekstra tillæg i fragt.

Når din ordre er modtaget hos Bring, modtager du en mail/sms, så du kan følge din ordre via track & trace.

Den dag din ordre er klar til levering, modtager du en SMS-bekræftelse fra Bring, at din ordre er på vej til dig. Du skal underskrive ved modtagelse. Det er ikke muligt at få flexlevering, så hvis du ikke er hjemme, tager chaufføren pakken med igen. Du kan derefter aftale en ekstra levering på et andet tidspunkt

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden står angivet ud for hvert produkt, og som udgangspunkt er det dette der gælder. Ved bestillingsvarer er der dog en estimeret tid, da de kommer direkte fra leverandøren. Såfremt din vare, mod forventning, ikke er på lager eller leveringstiden ikke kan overholdes, bliver du kontaktet hurtigst muligt af kundeservice. Vi kan ikke gøres ansvarlig og der ydes ikke kompensation, såfremt leveringstiden overskrides.

Jeg har fortrudt mit køb?

Du har ret til at fortryde den indgåede aftale og returnere varen indenfor 14 dage.

Vi betaler returfragten for alle ordrer. Du skal blot kontakte vores kundeservice på telefonnr.: 76527070, så opretter vi en retursag, og sender en returlabel til din mailadresse, som du bedes printe og sætte på pakken. Hvis du ønsker at aflevere din pakke i en SwipBox, skal du efterfølgende gå ind på www.swipbox.dk og bestille en kode til brug i SwipBoxen. Du er også velkommen til at aflevere den i den nærmeste pakkeshop, her skal du ikke benytte en kode ved aflevering. Du kan se dit nærmeste afleveringssted lige her. Hvis det drejer sig om større pakker, vil vi sørge for en afhentning med Bring.

Du kan kun benytte dig af din returret, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den. Varens salgsværdi må ikke forringes.

Bliver varen beskadiget eller forringet, og skyldes det manglende eller for dårlig indpakning ved tilbagelevering, mister du din fortrydelsesret. 

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes den fulde købesum til dig via den betalingsmetode, du har anvendt ved dit køb. Dette kan tage op til 7 dage. Ved bankoverførsel er det derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. 

Fortrydelsesperioden beregnes fra den dag, hvor du har modtaget varen.

Falder den sidste dag for udøvelse af fortrydelsesretten på en helligdag, en lørdag, grundlovsdag, den 24. december eller den 31. december, udløber fristen den følgende hverdag. 

Ønsker du at udøve din fortrydelsesret, skal du meddele os dette inden udløbet af fortrydelsesfristen ved afgivelse af en utvetydig erklæring. Du kan også vælge at benytte standardformularen, der er fremsendt samtidig med ordrebekræftelsen. Formularen kan du også finde her.

Kan jeg returnere en pakke på jeres adresse og dermed slippe for fragten?

Du kan desværre ikke aflevere returvarer på vores adresse. Men hvis du fortryder din ordre, betaler vi returfragten, så du skal bare kontakte kundeservice, så hjælper de dig.

Jeg ønsker at bytte til et andet produkt?

Såfremt du ønsker at bytte til et andet produkt, skal du foretage et nyt køb på webshoppen. Vi har desværre ikke mulighed for blot at ombytte til et andet produkt, da fakturaen så ikke stemmer overens med det produkt du får.

Jeg har modtaget en forkert eller defekt vare?

Hvis du har modtaget en forkert eller defekt vare, skal du kontakte vores kundeservice på mail eller telefon og oplyse ordrenummer, så sørger vi for at få fejlen rettet hurtigst muligt og uden omkostninger for dig. Vi opretter en retursag, og sørger for, Bring kommer og henter det forkerte eller defekte produkt, og får leveret et nyt produkt til dig.

Hvad gør jeg, hvis mine varer er skadet i fragten?

Hvis din vare er synlig skadet allerede ved modtagelse, kan du enten vælge at nægte modtagelse eller skrive under med forbehold for fragtskader. Hvis du først opdager skaden efter modtagelse, skal du kontakte kundeservice, som så vil være behjælpelig med at oprette en reklamationssag. Fragtskader skal meldes så hurtigt som muligt, og derfor skal du altid sørge for at tjekke din ordre, når du modtager den, selvom den måske ikke skal installeres med det samme. Det er svært for os at melde en fragtskade, hvis der er gået for lang tid.

Hvilken garanti får jeg, når jeg køber på vvsmester.dk?
Når du handler hos vvsmester.dk, har du som privatkunde altid 2 års reklamationsret.